Η Ταυτότητα Οφειλής θα πρέπει να υποβάλλεται μετά το κλείσιμο του μηνός για να έχουν οριστικοποιηθεί και συμφωνηθεί οι οικείοι λογαριασμοί. Αν παρ' όλ' αυτά προκύψει ασυμφωνία θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον ΕΚΟΕΜΣ.
Η χρησιμοποιούμενη εφαρμογή απόδοσης των δικαιωμάτων έχει προβλέψει την προσωρινή αποθήκευση της Ταυτότητας, πρακτική η οποία προτείνεται εκ μέρους μας για τον έλεγχο και τη συμφωνία των καταχωρούμενων ποσών πριν την οριστική υποβολή της. Αν παρ' όλ' αυτά προκύψει λάθος θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον ΕΚΟΕΜΣ.
Ισχύει ότι και στην προηγούμενη περίπτωση. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον ΕΚΟΕΜΣ για να εξεταστεί η δυνατότητα υποβολής συμπληρωματικής Ταυτότητας.
Η επιλογή «Λοιπές Περιπτώσεις» επιτρέπεται µόνο για εκείνες τις κατηγορίες που δε συμπεριλαμβάνονται στην αναδυόμενη, κατά περίπτωση υπόλογου, λίστα κρατήσεων. Σε περίπτωση αμφιβολιών και πριν την οριστική υποβολή ο υπόχρεος μπορεί να επικοινωνήσει με τον ΕΚΟΕΜΣ. Εφόσον γίνεται η ως άνω επιλογή αναγράφεται σύντομη περιγραφή στο πεδίο των πρόσθετων διευκρινίσεων, προκειμένου να προσδιορίζεται επαρκώς η πηγή προέλευσης του εσόδου (π.χ. επίδομα διαχειριστικών λαθών, πώληση ξυλείας, ελαιολάδου κλπ).